torsdag 24. mai 2007

Fant ut av det!

Det var jo ikke noe annet galt enn at jeg brukte for høy kvalitet på bildene jeg scannet inn, var visst en maksimum grense på 8MB.

Fikk beskjed fra et par damer at det var så stor forskjell på kortene mine på nett og hvordan de ser ut i virkeligheten, men da får jeg ikke fikset på det da, siden opplastinga er så begrenset på blogger... Dere får heller komme og kikke en gang iblant da vøttø!
Her er i alle fall det kortet som jeg skulle legge inn i går... Litt høststemning kanskje, men når det blåser og regner vannrett utenfor så kan man vel ikke bli inspirert til annet...





Har printet ut litt på datan igjen da, ellers så er det quickutz og magnoliastempel.

Kjøpte meg revolution-dies, minialbum, som jeg bruker på squeeze tanga mi, og det gikk veldig bra! Vet ikke om det går like bra med andre dies fra revolution, men det kan jo være verd å prøve...

1 kommentar:

Pernilla sa...

Härligt kort! Fin kombination av färger och papper.

Kram Pernilla