onsdag 18. august 2010

Forandring fryder

Tenk, jeg var den heldige vinner av Auds Summer Candy! Fikk denne stempelplaten i posten i dag, så det skal bli spennende å prøve ut.

Har laget noen kort litt ut over den stilen jeg vanligvis har i det siste... Må jo prøve noe annerledes en gang iblandt.

Først kommer et med stempel fra Stampelglede. Har ønsket meg denne serien siden de kom ut, så nå ble de endelig kjøpt inn. Motivet er stemplet med farget stempel, hvor jeg har hatt på blank embossing for å skape litt relieff....
En hane ble skjært ut med Silhouetten fordi jeg skulle prøve ut noen nye Glimmer mist farger.
Etter spraying og tørk, så brukte jeg den like godt motivet til et kort....


Nok en gang motiv med Silhouetten. Her er sommerfuglen stemplet med en lilla stempelpute og påført blank embossing, for å få en litt mer "fast" figur. Har brukt embossing både på kantene og bak motivet... det var litt gøy å varme dette pulveret igjen :)



Ellers så har jeg noen kort på gang...

Husk at 24-26 september så er det stempel/scrappe-helg igjen på Rensvik Samfunnshus!

Påmelding hos Wenche.



3 kommentarer:

Pia sa...

wow så flotte farver , det med hanene er såååå nydeligt

Laila sa...

Flotte kort du har fått laget!!! Artig å se hvordan du bruker silhouetten din, hane-kortet ditt ble kjempefint, altså! Håper dere har kosa dere masse disse fine dagene, deilig med litt sommervarme! (28 grader i skyggen på onsdag...)
Stor klem fra lille meg :)

Aud sa...

Så mange herlige kort du har laget!

Fint at stempelplata kom frem! En litt anderledes stempeltype enn du vanligvis bruker, blir artig å se om det blir noen kort ut av dem. :o)

Ha en strålende helg!

Klem,
Aud