mandag 31. januar 2011

Et par kort...

Hadde liksom en god idè syntes jeg da jeg satte igang og punchet ut små retro-blomster til dette kortet... Ble ikke akkurat som jeg hadde tenkt, men da lærte jeg det! Teksten er fa Kort og Godt og motivet fra Stempelglede. Så et enkelt hjertekort igjen... denne gangen med en fugl som er fra Silhouetten, seviett, hortensiablomster og hjørnepynt i metall fra korthobby. Bladene er en MS puncher. Sitter og lager noen lommebok-kort nå, gøy å gjøre noe annet enn vanlige kort også...
Tove

2 kommentarer:

Hege sa...

Så søte kort:) Og for et arbeid det må ha vært å stansa ut alle de blomstene for så å dandere dem etterpå.. Jeg beundrer pågangsmotet ditt der altså!! Ellers falt jeg pladask for det kortet med fuglen på, det var bare helt nydelig:)

Blir det en tur innom treffet på deg eller er junior litt for liten til det ennå? Virker iallefall som det er en rolig liten pode, siden du har tid til å kose deg på hobbyrommet:) Klem Hege:)

Liv Torunns hobbykrok sa...

Kjempelekre kort du har laget...