torsdag 3. februar 2011

Ta vare på hverandre....

Et enkelt kort, det blir ofte det;), motivet fra Magnolia er malt med distresse ink og kantene er svertet med Walnut Stain... Teksten er fra Stempelglede. Har dessverre gått tom for magneter til lommebok-kortene mine, men er snart ferdig å pynte noen av dem, så jeg skal legge ut et i løpet av helga.
I går ordnet jeg og guttene oss etter skole og lekser for å dra i svømmehallen, eller badeland heter det vel;) Jeg tenkte at jeg kunne sitte og passe på dem ved sidelinja, siden jeg ikke vil pådra meg noen brystbetennelse i det kalde vannet. (Det har jeg nemlig hatt før, og det anbefales ikke) Guttene tok to svømmekurs i fjor, slik at de skulle lære seg og svømme, så jeg tenkte at de skulle klare seg greit med mor som tilskuer. Men det endte med at vi måtte tusle slukøret ut av Atlanterhavsbadet uten annet enn klor-lukt i nesa, for siden Andreas er under 10 år, så må han ha med seg badende følge.... Gjett om det var sure miner da! Visste jo ikke om den regelen jeg...
Så det ble en liten tur på Burger King som plaster på såret, og så hjem igjen. Skikkelig surt, men da lærte vi det... neste gang må pappa være med:)
Nå er det straks helg! Selv for en nybakt hjemmeværende mamma så skal det bli godt...
Tove

Ingen kommentarer: