søndag 27. februar 2011

Vinterferien er i gang!

Sola skinner utenfor, stor-guttene er i slalombakken og lillegutt sover...
I tillegg så fikk jeg pakke i posten på torsdag, med noen av stemplene fra You are so special-collection. Så innemellom slagene så koser jeg meg med å male opp litt motiver... det var en del ark med i den pakken også, både fra Magnolia, Maja Design og Inkido. Gleder meg til å ta fatt på dem.Rosa utgave av et kort jeg har laget i blått før... Stempler fra Magnolia, Stempelglede og Ladybug and Friends. Mønsterark fra resteskuffen.
Den største blomsten er hjemmelaget og hjørnepynten er Silhouette.
Ha en fortsatt fin vinterferie alle sammen!
Tove

3 kommentarer:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Nydelig kort, herlig motiv og lekre farger....

Torill sa...

Lekkert kort med et kjempesøtt motiv og flotte farger!Takk for koselig kommentar i bloggen min.Var ikke på treff forrige helg da jeg hadde arbeidshelg,desverre.Traff deg på treffet,tror det er to år siden.Vi var så imponert av dine magnoliakort så vi kjøpte kort av deg

Heidi sa...

Hei min venn

Skjønner det er lenge siden jeg har blogget når du har rukket å få en ny liten prins i mellomtiden
Gratulerer så masse ♥

Klemmer fra
heidi