torsdag 17. mars 2011

Venninne-kort

På tirsdag hadde vi overraskelses-selskap for ei venninne som skal gifte seg i slutten av mars.
Jeg spurte pent om å få lage kortet til anledningen, og det fikk jeg :)
Så da ble det et skikkelig rosa kort med vintage bilde og diverse stæsj...
Tekst og bilde er fra nettet og mønsterarkene er Maja Design fra i fjor...tror jeg. Tekst-stempelet er Magnolia
Inni kortet har jeg stemplet tekst fra Kort og Godt, sommerfugl fra det siste klubb-kittet fra Magnolia og på kantene er det Stempelgledes stempel fra settet Vintage Garden.
Bak er det stempler fra Stempelglede, Magnolia og Kort og Godt også.... Navnet mitt er stemplet med et gammelt Lidl-stempel...
Selve kortet og foto-hjørnene er fra Silhouetten min :)
Nå er det straks midnatt..... altså leggetid!
God natt ~Tove~

1 kommentar:

Liv Torunns hobbykrok sa...

Rålekkert kort altså......