søndag 15. mai 2011

Ta vare på deg selv...

Har brukt Silhouetten til å skjære ut denne formen på noen kort igjen... jeg er jo veldig opphengt i 15x15 str på kortene mine, for jeg syns det blir så stor, flott flate å dekorere på da! Men denne er ikke så mye mindre og er jo dekorativ i seg selv :)Fant frem et sett med "Glimmer Chips" som jeg fikk en gang jeg gikk på et Glimmer Mist-kurs.. Malte rammen, som er på kortet, hvit, for fargen som var original hadde en farge jeg ikke fikk helt til. Tror jeg skal male hele settet hvitt.... mye mer anvendelig da! Stempelet er fra Ladybug and Friends.Bildet er fra nettet, rosene fra Kort og Godt, bladene er en MS puncher og blonden er Silhouette.
Rødt mønsterark er et juleark... husker ikke fra hvem og det brune fra Maja Design.
Nå skal minsten ha mat... Ha en flott søndag!
Tove





Ingen kommentarer: