søndag 8. mai 2011

Vintage kort igjen...

Vintage Utfordringers oppgave denne gangen var å bruke fargene rosa, brunt og hvitt...








Det passet meg og dette kortet perfekt, så jeg slengte meg på der..



Motivet er et stempel fra Stempelglede, ellers er "vaskelappen" også et stempel som jeg har fått i posten fra en stempelvenn.... Vet ikke hvor det kommer fra.



Hjørnepynt, sy-bysten og tråsnellen er fra Silhouetten, skjært ut i kartong og malt med akrylmaling etterpå. Har laget en "knapp" i fimoleire med avtrykk av en annen knapp, og på "bysten" (vet ikke det riktige navnet på denne merker jeg) har jeg festet et hjerte med litt rosa maling på.Har brukt bast som sytråd, og blomstene er fra Kort og Godt.Her har det vært sommer i dag! Varmegradene bare steg og steg, og kom over 20 i skyggen... Deilig! Håper uka fortsetter sånn :)



Tove

3 kommentarer:

Jorunn sa...

Oj oj, så lekkert! Masse flotte detaljer :) Kjempefint stempel.

Renate sa...

Nydleig kort med både lekkert stempel og den flotte bysten.
Digger dette kortet ditt jeg. Helt i min smak dette.


Takk for din deltagels hos Vintageutfordring.
Hilsen Renate

Linda S. L sa...

du å du!! dette va knall lekkert, så flott det stempel motivet og den bysten og 'snellen' var herlige og stilige detaljer til :D
takk for din deltagelse på vintage udfordring #21!! :D
klemmm fra Linda S. L