lørdag 24. mars 2012

Fuglesang...

Må innrømme at jeg er litt svak for fugler, og jeg har hatt dette stempelsettet liggende ei stund nå, uten å ha brukt det så alt for mye...
 Så nå ble det endelig et kort med noen av disse spurvene.
De er stemplet på craft-papir med Walnut Stain-pute, og så har jeg svakt farget rundt motivet med en hvit farveblyant. Den har jeg lånt fra guttenes tegnesaker, så det er ikke noe fancy greier, men jeg fikk den effekten jeg ville ha!
(Bildet er  tatt ute, og hjertet blåste visst opp...;)
 Kortet er egentlig en tag-lomme i 15x15 format, så inne i det ligger det en tag med mulighet for tekst på begge sider, bare pyntet med avklippet til taglommen og et av stemplene fra settet.
 Baksiden av tagen.... veldig lik ja!
Papiret på lommen kommer fra Papirdesign, et ark jeg har hatt liggende leeeenge, og så har jeg pyntet med magebånd av Piondesign ark. Tagen er ark fra Basic Grey.
Rundt kanten av lommen har jeg brukt symaskina og kantene er svertet med Walnut Stain.
Baksiden av lommen har fått en liten taglomme, osgå med et lite kort i seg. Stempel fra samme settet... husker ikke hva det er fra, men det er kjøpt hos Ergo.
Jeg vil delta i denne utfordringen:
Scrapperiket Utfordringsblogg: De vil ha bruk av Craft-fargen...

Ha en fortsatt fin lørdag!
Tove


2 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Woooow for et nyyydelig kort du har laget :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

NygaardSkødt sa...

Hvor er det et smukt kort.