tirsdag 19. juni 2012

Litt hekling...

I mine små ledige stunder gjennom dagen...(noe jeg nyter til jeg skal tilbake i jobb i slutten av august) så må
jeg ha et lite håndarbeid å holde på med.
Så i det siste så har det vært hekling av tøffler jeg har brukt tiden til... 
 Jeg har gjort dem veldig enkle uten blomster osv, for selv så liker jeg å bruke dem inni clogs og lignenede, og da er det ikke noe særlig med for mange klumper :) Det holder med en enkel blondekant og en knapp på hver side av stroppen.
Oppskriften fant jeg i et Allers, og selvfølgelig så har jeg gjort litt om på den, men den er så enkle  og det er greit å ha noe som ikke krever for mye tankegang...
De brune er mine egne og de rosa ble gitt bort i går. De to andre parene er også tiltenkt noen venninner, greit å gi noen som ikke hekler selv.
Lager litt kort om dagen også...sent om kvelden;) så jeg kommer med noen av dem snart... Stikkord er fugler! (sjokk)
Tove

Ingen kommentarer: