lørdag 28. juli 2012

Bryllupskort

Et vennepar skal gifte seg i august og jeg hadde ikke laget bryllupskort på veldig lenge, så da var det bare å sette igang.
Mønsterpapir fra Magnolia og Melissa Frances og stempler, både hjerte og tekst fra Stempelglede. Hjertet er stemplet på kartong (innsiden av en lasagne pakke) og jeg har brukt hvitt embossingpulver på motivet. Blomstene har jeg laget selv, etter en mal jeg fant i Silhouette-biblioteket mitt... :)
Den heter 3D flowers og den var veldig treg å skjære ut, så dersom du vil prøve den så gjør følgende først: Merk spiralen og trykk på Edit Pionts-knappen. Gå deretter til menyen i høyre side og velg Simplify, og trykk et par-tre ganger. Det blir utrolig mye lettere å skjære den ut nå:)

Inni er det en penge/gavekort-lomme, også skjært med Silhouetten, den heter pocket 1038.

Og den andre siden har skrivefelt.

Jeg vil delta i disse utfordringene med kortet:
Cute Card thursday  So Distressing
Papertake weekly Make your own.. ( the flowers)
Ha en god helg videre!
Tove


Ingen kommentarer: