lørdag 21. juli 2012

Konvolutt...

Måtte bare bruke den ene heklebrikken min med en gang, så det ble en dekorert konvolutt...




Selve konvolutten er laget av emballasjen til et stempelsett jeg hadde, og så har jeg skjært den ut med Silhouetten. (Elegant string-tie envelope)
Ellers så er det motiv fra The Graphic Fairy, stempel fra klippearket Paradise postage til Graphic 45, diverse gamle knapper, osteklut, fjær og et ødelagt armbånd...
Selve hekleduken vises jo ikke så mye da, men det hadde ikke vært det samme uten.... :)
Nærbilde av blomsterhjørnet. Mest fra Kort og Godt her, og så har jeg fått på en Genie Stone i blått fra Prima også...  Ellers så er det noen få bling i blått med og crackle paint i Picket Fence litt her og der.

Så må dere sjekke ut denne:

holder en fantastisk feiring av den nye designen på bloggen sin!
Her er et bilde på hva hun gir bort til en heldig vinner:
Her er det bare så utrolig mye fint!!
Sjekk ut bloggen hennes også, det er så mye inspirasjon å hente der..

Ha ei deilig helg alle sammen!
Tove

1 kommentar:

Unni A sa...

Heklebrikka di er helt nydelig! Lenge siden jeg har hekla nå, kanskje jeg skal finne fram heklenåla igjen... Kortet ble kjempelekkert! Masse flotte detaljer som alltid på dine kort.
God helg!